Domů » Základní škola – 2. stupeň » Tým
Nadšenci a profesionálové v jedné osobě
Vedení

Pavla Hajian
CEO
Pavla Hajian má zkušenosti jako ředitelka a majitelka mateřské školky v Londýně, Distrikt Ealing. Dlouhodobě působila v mezinárodních jazykových školách a školkách. Již od roku 2009 provozuje mateřské školky Wonderland a je zřizovatelkou soukromé jazykové školy Wonderland Academy. Sama je matkou pěti dětí (Kimi, Dany, Melanie, Charlottka a Nicolas).

Zdeněk Ricci
FMF (Facility Management and Finance Manager)

Veronika Bergmanová
Ředitelka Wonderland Academy
Veronika se narodila ve stověžaté Praze, kterou miluje. Zde také vystudovala Předškolní a mimoškolní pedagogiku, ale také Učitelství pro první stupeň se zaměřením na anglický jazyk na UK. Má zkušenosti jako třídní učitelka na jazykové základní škole, i jako ředitelka soukromé sportovně-jazykové mateřské školy.
Kromě těchto studií také absolvovala Konzervatoř Jaroslava Ježka - velice ji tedy baví hudba. Na jaře Veronika získala certifikát jako lektorka dětské jógy. Mnohokrát působila jako vedoucí na dětských táborech. Je maminkou dcerky Isabelky a syna Maxíka. Nabíjí ji pobyt v přírodě či četba dobré knihy.
Velice se těší na práci v nadstandardním prostředí MŠ Wonderland a se skvělým kolektivem, ale také spolupráci s Vámi, rodiči. V případě jakýkoliv dotazů ji neváhejte oslovit, ráda se Vám bude věnovat.

Adrienne Eberhart
Executive Deputy Director
Třídní učitelka angličtiny pro 1.A
Adrienne Eberhart se narodila ve Washingtonu, D.C. Studovala na univerzitě George Masona, kde získala bakalářský titul z mezinárodních vztahů a biologie. Již během studentských let aktivně pracovala s dětmi, bohaté zkušenosti získala jako učitelka dětí předškolního věku, učitelka na základní škole a lektorka TEFL.
Po absolvování univerzity začala cestovat po Evropě a uvědomila si, jak moc by chtěla, aby se tento kontinent stal jejím domovem. Ze všech míst jí nejvíce učarovala Praha, kde se nakonec usadila. Nyní je to již 16 let. Absolvovala kurz TEFL, aby mohla pomáhat dětem s učením cizího jazyka. Uvědomuje si, že pokud se žáci v cizím jazyce zlepšují, přispívá to k posílení jejich zdravého sebevědomí. Ve volném čase si Adrienne užívá především uměleckých a tvůrčích aktivit, vaření, čtení, hraní volejbalu, cyklistiky nebo společně se svým psem objevování české krajiny a lesů.

Klára Kosová
Zástupkyně ředitele pro věci administrativní
Klára vystudovala učitelství pro základní a střední školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kombinaci český jazyk a tělesná výchova. Má zkušenosti s výukou na všech třech stupních. Působila mimo jiné na základní škole s rozšířenou výukou tělesné výchovy, kde také vedla hodiny bruslení a plavání, či na střední průmyslové škole elektrotechnické.
Po mnoho let se účastnila dětských letních i zimních táborů jako oddílová nebo sportovní vedoucí. Zkušenosti s předškolními dětmi načerpala při svém dvouletém pobytu v německém Mnichově, kde pracovala jako au-pair a pomáhala v mateřské školce. Ve Wonderland Academy působí od roku 2015, jako třídní učitelka provedla druhým stupněm první WA absolventy.
Sama je mámou tří dětí. Pokud potřebuje dočerpat energii, dělá tak nejraději v přírodě. Má ráda hory ve všech podobách, ať už v zimě na lyžích či v létě s batohem na zádech.

Lucie Plíšková
Koordinátorka 1. stupně
Třídní učitelka 1. A
Lucie Plíšková vystudovala učitelství anglického jazyka na Univerzitě Pardubice a posléze překladatelství na Slezské univerzitě v Opavě. Ráda efektivně využívá metodu konceptuálního učení v praxi a pozitivní motivaci. Své zkušenosti plnohodnotné zkušenosti využívá ve svých hodinách k individuálnímu přístupu ke každému žákovi. Léta také pracovala v médiích na manažerské pozici a tvořila zpravodajské pořady. Všechny své zkušenosti propojuje v hodinách tak, aby žáky výuka nejenom bavila, ale byla pro ně pestrá, motivační a přínosná.
Lucie se neustále vzdělává. Absolvovala semináře zaměřené na výuku matematiky Hejného a českého jazyka psaní a čtení Hanami. Zajímá se o využití AI v učitelském a studijním prostředí. Volný čas tráví Lucie sportem a vařením. Se svými dětmi a mužem ráda cestuje.

Filip Novák
Zástupce ředitele pro 2. stupeň
Třídní učitel 9. A
Filip Novák je absolventem magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze v oboru podnikové ekonomie a managementu. Již před započetím studia ho láska k matematice přiměla k založení dodnes fungujícího projektového systému příprav na přijímací zkoušky a maturity. Během studia nasbíral na stážích praktické znalosti z marketingu. Veškeré své zkušenosti uplatnil při výuce na základní škole v Týnci nad Sázavou, kde odstartoval svou pedagogickou kariéru. V posledním roce prošel certifikovanými kurzy pro spolupráci s asistentem pedagoga, žáky s SVP a cizinci. Spolupracoval se školami a firmami na zapracování Office 365 či na vývoji a designu webů. Pracoval také jako IT koordinátor. Po pracovní době se věnuje rozvoji vzdělávání v regionu ve spolupráci s neziskovými organizacemi a rozvoji obce v osadním výboru. Ve volném čase rád sportuje, dobývá vrcholky hor, cestuje po světě a posiluje svůj pozitivní vztah k přírodě.

Joscelyn Evener
Koordinátorka anglické sekce pro
1. stupeň
Třídní učitelka angličtiny pro 2.B Joscelyn se narodila na venkově, v Upstate New York. Na Le Moyne College vystudovala sociologii se zaměřením na lidské služby. První cenné pedagogické zkušenosti získala při svém působení v dětském domově, kde pracovala s dětmi s různých věkových a sociálních skupin.
V roce 2019 se přestěhovala do Prahy, kde začala vyučovat angličtinu v mateřské školce a také na základních školách. Vedla i soukromé lekce. Myslí si, že být učitelkou je velmi smysluplná práce a baví ji rozvíjet své studenty v jazyce, který není jejich mateřským.
Ve volných chvílích ráda chodí na procházky se psem, cestuje a tráví čas v přírodě.


Linda Samková
Head Teacher
Linda Samková vystudovala Pedagogickou fakultu Vysoké školy pedagogické v Hradci Králové, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Poté si rozšířila vzdělání na Fakultě řízení a informační technologie na VŠ pedagogické v oboru Finančního managementu. Své letité zkušenosti uplatňuje při výuce každý den stejně tak jako individuální přístup ke každému žákovi.
Prohlubuje si své vzdělání, absolvovala kurz pro asistenty pedagoga, zúčastnila se seminářů zaměřených na výuku matematiky profesora Hejného a českého jazyka Hanami, projektu Včelka a formativního hodnocení ve výuce. Svůj zájem o výuku Češtiny pro cizince završila dokončením studia Vzdělávacího programu Češtiny jako druhého jazyka. Volný čas ráda tráví aktivně v přírodě se svou rodinou, občas i pasivně doma s dobrou knihou.

Karolína Fidrmuc
Zástupkyně finančního ředitele, projektová manažerka
Karolína Fidrmuc pochází z Orlických hor. Po ukončení gymnázia v Žamberku vystudovala na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze bakalářský obor Speciální pedagogika. Od března 2024 zahájila studium na Cardiff Academy program MBA obor Psychologie a management. V rámci dalšího vzdělávání absolvovala zdravotnický kurz. Práce s dětmi ji naplňuje již od útlého věku, sama dokonce zřizovala a pořádala příměstské tábory na Praze 15. Kromě toho pracovala také jako animátorka, plavčice a lektorka volnočasových aktivit pro děti.
Ke svým koníčkům řadí zejména cestování, turistiku a společně strávený čas s rodinou a přáteli.

Petra Chramostová
Vedoucí týmu asistentů, speciální pedagog
Petra se narodila v Praze. Vystudovala obchodní akademii. Dosud si vyzkoušela práci jak v korporátních firmách, tak i v menších českých společnostech. V blízkém okolí má hned několik dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. To jí přineslo mnoho životních zkušeností. Svůj zájem o tuto problematiku podpořila studiem pedagogiky pro asistenty pedagoga. Snaha pomoci ji vedla až ke změně profese. V této práci shledává smysl a věří, že správná podpora a přístup mohou děti pozitivně formovat už od útlého věku. Zároveň se domnívá, že musí fungovat vzájemná komunikace a spolupráce mezi školou, rodičem a dítětem. Volný čas ráda tráví se svou rodinou při sportu, procházkami v přírodě nebo cestováním.

Kateřina Světlíková
Koordinátorka 2. cizích jazyků
Kateřina vystudovala Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, magisterský obor Pedagogika a Slovinský jazyk a literatura. Po dokončení se vydala na studijní pobyt do Španělska, který ji zásadně změnil život. Ve Španělsku žila, studovala a profesně se rozvíjela až do roku 2019. Během tohoto dlouhého inspirativního období vystudovala na univerzitě ve španělském Alicante další magisterský obor – Výuka angličtiny a španělštiny jako cizích jazyků. Posléze pracovala v prestižní Evropské škole a nakonec založila i školu vlastní, kde nasbírala velké množství pracovních zkušeností. Španělština se jí stala celoživotní profesní i osobní vášní. Ráda ji učí jak děti, tak dospělé.
Po návratu do České republiky působila jako zástupkyně ředitelky na jedné z pražských škol. Kateřina je vášnivou cestovatelkou. Navštívila Austrálii, Nový Zéland, USA a téměř všechny asijské země. Stejně jako cestování jsou její druhou vášní cizí jazyky, které ráda studuje, srovnává a těší se z těchto poznání.
Administrativa

Veronika Birnbaumová
Office Manager
Veronika pochází z malého města, které se nachází nedaleko Prahy. Vystudovala obchodní akademii, jejím snem ale vždy bylo věnovat se práci s dětmi, a tak si doplnila vzdělání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Učitelství pro mateřské školy. Veronika absolvovala mnoho kurzů s předškolní tématikou, mezi které patří například: základy Hejného metody v předmatematické výchově, Dítě s ADHD, ADD –pro pedagogy MŠ a 1. Stupně ZŠ, Hyperaktivní dítě a dítě s hraničním chováním v MŠ nebo Práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Za velmi cenné považuje zkušenosti, které získala během svého pobytu ve Velké Británii, kde se věnovala studiu a práci s dětmi předškolního věku. Po návratu z Velké Británie pracovala jako učitelka předškolní třídy v česko-anglické mezinárodní mateřské škole a později jako zástupkyně ředitelky mezinárodní mateřské školy. Veronika ráda přijímá výzvy a zdokonaluje své dovednosti. Práci s dětmi vnímá jako své životní poslání, které ji velmi naplňuje. Je maminkou syna Daniela, ve svém volném čase se ráda věnuje své rodině, cyklistice a cestování.

Marie Vilimovská
HR Generalist
Marie Vilimovská v Praze začala žít bezprostředně po skončení Střední průmyslové školy, kterou studovala ve Vlašimi. Ve své praxi pracovala především v office manažerských pozicích, kde byla nezbytná velmi dobrá komunikace s lidmi. Vždy ji záleželo především na vytváření skvělých a bezproblémových vztahů na pracovišti a velmi příjemné firemní kultuře. V posledních čtyřech letech se zaměřila na studium Personálního managementu a v červnu 2024 dosáhla červeného diplomu na Vyšší odborné škole, Podskalská, Praha v oboru Řízení lidských zdrojů.
Její dvojčata už jsou dospělá, dcera Klárka úspěšně studuje grafiku a krásně maluje, syn Ondra hraje od 5 let rugby a skvěle se jako hráč prosazuje i v české reprezentaci.
Marie miluje práci s lidmi a s dětmi, ráda čte, cestuje, cvičí a je mezi přáteli.

Jan Mikeš
Recepční
Jan Mikeš vyrostl ve vesnici nedaleko města Slaný a po ukončení základní školy se rozhodl pokračovat ve studiu na Obchodní Akademii Dr. Edvarda Beneše ve Slaném. Zde získal pevné základy v oblasti ekonomiky a administrativy. Během celého svého života se věnuje anglickému jazyku. Ten mu pomohl při jeho koníčcích, ke kterým patří videohry, cestování a metalová hudba.

Lucie Řičicová
Front Office Support
Narodila jsem se v Praze, přičemž půlka mé rodiny pochází z Jižní Moravy, kde jsem jako dítě každé prázdniny trávila. V hlavním městě jsem vystudovala obchodní akademii se zaměřením na podnikání, kde jsem získala první zkušenosti v oblasti ekonomiky a základy účetnictví. Tato oblast mě zaujala a začala jsem se jí věnovat s rostoucím nadšením.
Zvířata jsou mou celoživotní láskou, a péče o ně mi přináší velkou radost. Už od útlého věku jsem měla kolem sebe psy, kočky, koně a později i své vlastní domácí mazlíčky. Kromě toho mě baví sport, hudba a ráda trávím čas s přáteli, které si velmi vážím.

Andrea Havlíčková
Finanční účetní
Původně pocházím z jižní Moravy, s rodinou jsme se následně přestěhovali na Vysočinu, kde jsem také vystudovala Obchodní Akademii v Pelhřimově. Po maturitě jsem se přemístila do Prahy z důvodu lepší možnosti uplatnění ve své oboru, a to konkrétně v oboru účetnictví, kterému se věnuji v průběhu celého svého profesního života.
Profesní dráhu jsem začínala na nejnižších pozicích v účtárně, postupně jsem sbírala zkušenosti a následně jsem se vypracovávala až na pozice hlavní účetní.
Práce ve školním prostředí je pro mě úplně novou zkušeností a moc se těším na nové pracovní výzvy.
Z důvodu toho, že mám již dvě děti dospělého věku, mám spoustu času věnovat se svým koníčkům, ke kterým v první řadě patří, golf, jóga, plavání, čtení knih, práce na zahradě, a v neposlední řadě setkávání se s rodinou a přáteli.

Učitelé pro první stupeň

Veronika Šetková
Třídní učitelka 1. A
Veronika přišla do Prahy ze severočeského Děčína původně proto, aby zde studovala na Vysoké škole ekonomické. Po několika letech v tomto oboru se rozhodla vrátit k dětskému snu stát se učitelkou. Po nasbírání zkušeností jakožto asistentka pedagoga začala studovat obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Karlově univerzitě, kde si v současné době doplňuje pedagogické vzdělání.
Mezi dětmi se Veronika pohybuje celý život, protože pochází z učitelské rodiny. Od střední školy jezdila na dětské tábory jako vedoucí, pomáhala s organizací školních akcí a věnovala se doučování anglického a německého jazyka.
Volný čas tráví nejraději se svou rodinou, relaxuje při čtení knih nebo při vyrábění šperků.

Linda Samková
Třídní učitelka 1. B
Linda Samková vystudovala Pedagogickou fakultu Vysoké školy pedagogické v Hradci Králové, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Poté si rozšířila vzdělání na Fakultě řízení a informační technologie na VŠ pedagogické v oboru Finančního managementu. Své letité zkušenosti uplatňuje při výuce každý den stejně tak jako individuální přístup ke každému žákovi.
Prohlubuje si své vzdělání, absolvovala kurz pro asistenty pedagoga, zúčastnila se seminářů zaměřených na výuku matematiky profesora Hejného a českého jazyka Hanami, projektu Včelka a formativního hodnocení ve výuce. Svůj zájem o výuku Češtiny pro cizince završila dokončením studia Vzdělávacího programu Češtiny jako druhého jazyka. Volný čas ráda tráví aktivně v přírodě se svou rodinou, občas i pasivně doma s dobrou knihou.

Andrea Sikmundová
Třídní učitelka 2. A
Andrea zahájila svou pedagogickou dráhu studiem Střední pedagogické školy v Praze a dále pokračovala na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích obor Učitelství pro 1. stupeň s certifikátem z tělesné výchovy. Už během studijních let se jako lektorka účastnila dětských letních i zimních táborů. Necelých deset let působila na základní škole v centru Prahy, kde organizovala školy v přírodě, jednodenní zahraniční výlety či různé celoškolní akce a projekty. V rámci své třídy se zaměřovala především na atmosféru a klima třídy. Tuto školu opustila z důvodu mateřství. Ráda do výuky zařazuje skupinové práce a projekty. Rozšířila si vzdělání o specializaci výchovného poradce a zdravotníka zotavovacích akcí a prošla i dalšími kurzy zaměřenými na komunikaci a respektující a partnerský přístup s prvky koučinku.
Rekreačně se Andrea věnuje beach volejbalu, ZUMBA Dance, squashi, lyžování a bruslení. Dále ráda čte a hraje hry.

Kateřina Šrámková
Třídní učitelka 2. B
Kateřina Šrámková pochází z Vysočiny. Během svého studia na gymnáziu a později na vysoké škole se účastnila letních táborů jako praktikantka či oddílová vedoucí. Také se podílela na organizaci akcí pro děti a pracovala jako soukromá lektorka ve studijním centru. V rámci dalšího vzdělávání absolvovala například vzdělávací programy „Comenia Script – metodiku psaní“, „AMOS – soubor vzdělávacích materiálů pro 1. ročník“ a kurzy jako „UWB PRIM-02: Jak rozvíjet informatické myšlení“, „Jak vést workshopy prevence sexuálního násilí a kybernásilí“. Kromě toho se věnovala hře na klavír, sólovému a sborovému zpěvu na umělecké škole. V současné době dokončuje studium oboru „Učitelství pro 1. stupeň základních škol“ na Jihočeské univerzitě a zajímá se o badatelsky orientované vyučování a mediální výchovu.
Mezi její silné stránky patří to, že přistupuje ke každému jedinci individuálně podle jeho specifických Kateřina se ve svém volném čase věnuje rodině, přátelům, domácím mazlíčkům a zálibám, ke kterým patří například fotografování, plavání, jóga, procházky do přírody či četba a tvorba materiálů pro děti.

Zuzana Faldýnová
Třídní učitelka 3. A
Zuzana Faldýnová vystudovala UK v Praze, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací na výtvarnou výchovu. Po státní zkoušce odjela do Anglie, kde jeden semestr studovala na St. Austel college. Několik let působila na základní škole v Mníšku pod Brdy, kde jí prošly pod rukama dvě třídy prvňáčků, které vedla dále do vyšších ročníků. Z toho 3 roky učila v programu Začít spolu. Absolvovala kurzy a školení na DYSCENTRU /grafomotorika, dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, Maxík, Metoda dobrého startu/. Ráda zařazuje do výuky projekty nebo centra aktivit, preferuje slovní hodnocení. Vede letní tábory. Relaxuje při běhání, józe nebo vaření.

Nikola Průšová
Třídní učitelka 3. B
Nikola pochází z Ústí nad Labem a dětem se věnuje již od útlého věku. Své studium v pedagogickém směru započala již na střední škole oborem Předškolní a mimoškolní pedagogika. Na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem poté vystudovala obor Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Zkušenosti s dětmi má i v mimoškolním prostředí. Zúčastnila jako vedoucí mnoha letních táborů, dlouhá léta působí jako animátorka a pracovala jako trenérka všeobecné sportovní přípravky a basketbalu, který sama od dětství aktivně hrála.
Vedle sportu ve všech podobách má pro Nikolu v životě důležité místo především cestování. Kromě různých krátkodobých cest strávila v rámci projektu Erasmus+ jeden semestr na studijním pobytu v Portugalsku, působila také jako plavčík ve Spojených státech amerických. Když zrovna není na cestách, ráda tráví čas se svou rodinou a přáteli.

Claudia Kubiszová
Třídní učitelka 4. AMetodická poradkyně
Claudia se ihned po studiu na pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě vydala na dráhu učitelky. Postupně si prošla bohatou praxí na 1., 2. i 3. stupni škol v Čechách i na Slovensku. Bavilo ji pracovat s různými věkovými skupinami lidí, zakoušet a pozorovat rozdíly a specifika učení jednotlivých skupin. V Praze absolvovala jeden z prvních rekvalifikačních kurzů pro výuku češtiny jako cizího jazyka pod záštitou CIC, stala se členkou Asociace pro integraci cizinců a nějaký čas učila mluvit česky lidi z různých koutů světa.
Zhruba před deseti lety náhodně natrefila na pedagogiku Marie Montessori a začínající Montessori školu hledající asistenta/ku. Byl to zásah do černého a velká touha Claudie proniknout do tohoto krásného světa plného respektu a přirozenosti. Absolvovala Montessori trénink a dodneška se věnuje prvostupňovým dětem. Svým respektujícím a individuálním přístupem jim pomáhá objevovat (nebo spíš spolu s nimi objevuje) krásu jazyka, čísel a dalších jevů, které nám svět nabízí.
Průběžné vzdělávání pokládá za velmi žádoucí. Sama je absolventkou mnoha kurzů, jako např.: Systemického kurzu, Kurzu kritického myšlení, Formativního hodnocení, Čtenářské gramotnosti, Typologie MBTI a mnoha dalších. Ve volných chvílích se věnuje svému čtyřnohému miláčkovi, ráda relaxuje v sauně, čte, občas potrápí své tělo v posilovně nebo se podívá na nějaký zaručeně dobrý doporučený film.

Klára Skopalová
Třídní učitelka 4. B
Klára Skopalová dosáhla vysokoškolského vzdělání na Univerzitě Palackého v Olomouci v oboru Učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogika. Do Wonderlandu k nám přichází z jiné pražské školy, kde dosud působila jako třídní učitelka ve 2. ročníku. Klára absolvovala semináře Hejného metody výuky matematiky, je trenérkou fitness, jako lektorka připravovala děti na přijímací zkoušky a pracovala s žáky s dyslexií a dysgrafií. O prázdninách byla vedoucí příměstského tábora Veselá věda.

Lucie Kovaříková
Třídní učitelka 5. A
Lucie je rodačka z Chomutova, kde také začala učitelskou dráhu na Střední odborné škole stavební a energetické. Vystudovala Vysokou školu ekonomie a managementu v Praze, kterou absolvovala s bakalářským titulem v oboru řízení lidských zdrojů. Poté si rozšířila vzdělání na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.
Během tříletého pobytu v Anglii a USA studovala angličtinu, pracovala s dětmi a také hodně cestovala. Práce s dětmi ji velmi baví a naplňuje. Posledních 12 let působila v mezinárodní škole PBIS. Lucie velice ráda cestuje. K jejím dalším oblíbeným činnostem patří cyklistika, běh a čtení dobrých knih. Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou a dvěma pejsky.

Adéla Vardžáková
Třídní učitelka 5. B

Adrienne Eberhart
Třídní učitelka angličtiny pro 1.A
Zástupkyně ředitele pro anglickou sekci 1. stupeň
Adrienne Eberhart se narodila ve Washingtonu, D.C. Studovala na univerzitě George Masona, kde získala bakalářský titul z mezinárodních vztahů a biologie. Již během studentských let aktivně pracovala s dětmi, bohaté zkušenosti získala jako učitelka dětí předškolního věku, učitelka na základní škole a lektorka TEFL.
Po absolvování univerzity začala cestovat po Evropě a uvědomila si, jak moc by chtěla, aby se tento kontinent stal jejím domovem. Ze všech míst jí nejvíce učarovala Praha, kde se nakonec usadila. Nyní je to již 16 let. Absolvovala kurz TEFL, aby mohla pomáhat dětem s učením cizího jazyka. Uvědomuje si, že pokud se žáci v cizím jazyce zlepšují, přispívá to k posílení jejich zdravého sebevědomí. Ve volném čase si Adrienne užívá především uměleckých a tvůrčích aktivit, vaření, čtení, hraní volejbalu, cyklistiky nebo společně se svým psem objevování české krajiny a lesů.

Joscelyn Evener
Třídní učitelka angličtiny pro 2.B
Joscelyn se narodila na venkově, v Upstate New York. Na Le Moyne College vystudovala sociologii se zaměřením na lidské služby. První cenné pedagogické zkušenosti získala při svém působení v dětském domově, kde pracovala s dětmi s různých věkových a sociálních skupin.
V roce 2019 se přestěhovala do Prahy, kde začala vyučovat angličtinu v mateřské školce a také na základních školách. Vedla i soukromé lekce. Myslí si, že být učitelkou je velmi smysluplná práce a baví ji rozvíjet své studenty v jazyce, který není jejich mateřským.
Ve volných chvílích ráda chodí na procházky se psem, cestuje a tráví čas v přírodě.

Erica Yamane
Třídní učitelka angličtiny pro 3.B
Erica Yamane vyrostla v hornaté krajině Západní Virginie ve Spojených státech. Po získání bakalářského titulu v oborech umění a japonská studia se přestěhovala do Japonska, kde zahájila výuku angličtiny. Šest let učila na anglické škole děti všech věkových kategorií. Kromě přímé pedagogické činnosti se podílela na plánování rozličných školních akcí, organizování zkoušek a seminářů či školení učitelů.
Od roku 2013 se stala učitelkou angličtiny na základní škole v japonské Hirošimě. Získala zde také certifikát TEFL. V roce 2017 odešla do Irska, kde mimo jiné obdržela v Dublinu certifikát CELT. V roce 2018 se přestěhovala do Prahy. I v České republice pokračuje v učitelské práci. Působila na základní škole Compass, kde vyučovala angličtinu a matematiku a také se věnovala přípravě žáků na Cambridge zkoušky.

Skye Pelletier
Třídní učitelka angličtiny pro 1.B
Skye Pelletier se narodila v Ottawě v Kanadě. Studovala vývojovou práci na Algonquin College. Pracovala s dětmi a dospělými s vývojovým postižením ve školním prostředí a v rámci komunity. V roce 2010 se přestěhovala do Prahy a začala učit na bilingvní základní škole. Její vášní je budování pozitivní komunikace v zábavném vzdělávacím prostředí.
Ve volném čase ráda hraje deskové hry, čte, sleduje hokej a fotbal a stará se o své rostliny.

Jason Susim
Třídní učitel angličtiny pro 2.A a 3.A
Jason Susim vyrostl v jižní Kalifornii. Vystudoval Portland State University ve státě Oregon, obor žurnalistika a komunikace. Po univerzitě působil jako reportér, přispíval zejména do různých online zpravodajských organizací. Také snil o životě a práci v Evropě a chtěl se stát učitelem. Získal tedy certifikát TEFL, aby mohl vzdělávat děti i dospělé studenty. Ve volném čase se zabývá mnoha různorodými aktivitami. Je vášnivým čtenářem a také se věnuje fotografování, basketbalu, motocyklům a cestování. Má rád živou hudbu a sám se učí hrát na kytaru. Miluje zvířata a v současné době má plné ruce práce s výchovou 17letého německého ovčáka. Ve Wonderland Academy by rád uplatnil své jazykové znalosti a rozmanité zkušenosti jako vychovatel školní družiny.

Courtney Campbell
Třídní učitelka angličtiny pro 4.A
Courtney Campbell se narodila na Floridě, kde získala titul z University of South Florida v oboru angličtina a mezinárodní vztahy. Láska k učení a cestování ji na podzim roku 2021 přivedla do České republiky, aby o sobě zjistila více, zlepšila své kulturní povědomí a dovednosti jako učitelka ESL.
Má bohaté pracovní zkušenosti především jako lektorka ESL a učitelka angličtiny na základní škole, působila také jako juniorská trenérka plavčíků na volné vodě. Je mimořádně zapálená pro práci s malými dětmi. Věří, že jejich mysl si zaslouží být pečlivě kultivována. Těší na setkání se svými žáky na Wonderland Academy a chce jim pomáhat v jejich růstu a rozvoji. Courtney se ve volném čase ráda prochází po pražských parcích, sedí na sluníčku u dobré knihy, užívá si čas s přáteli a rodinou, objevuje nová místa, chodí na túry nebo jezdí na kole, vaří či hraje šachy.

Jennifer Dickinson
Třídní učitelka angličtiny pro 4.B a 5.A
Jenny Jennifer Dickinson se narodila v Miami na Floridě. Na Kennesaw State University Georgia získala bakalářský titul z angličtiny a historie. Později na Oglethorpe University v Atlantě vystudovala primární pedagogiku. Následně učila děti z 1. až 5. ročníku v Atlantě a v Abu Dhabi.
Jennifer miluje cestování a poprvé navštívila Prahu krátce po sametové revoluci. Město si zamilovala a mnohokrát se vrátila. Poté, co zde získala certifikát TEFL, se Praha stala jejím novým domovem. Postupně získávala další cenné pracovní zkušenosti. Pomáhala dětem i dospělým připravovat se na cambridgeské zkoušky, působila jako lektorka letních kempů a vedla mimoškolní kluby STEM pro děti ze základních škol. Miluje hledání kreativních způsobů, jak vést děti k objevování a osvojování nových informací a dovedností.

Monica Mills
Třídní učitelka angličtiny pro 5.B
Monica Mills se narodila v Glasgow ve Skotsku, ale své dětství strávila v Zimbabwe. Ve Spojeném království vystudovala anglickou literaturu a poté se rozhodla stát se učitelkou. V roce 2015 získala postgraduální certifikát pro školství. Téměř deset let pracovala pro mezinárodní letní školu, kde nastřádala mnoho zkušeností s prací s dětmi z celého světa. Postupně učila ve čtyřech různých zemích studenty všech věkových kategorií.
Monica zahájila v Praze magisterské studium výtvarného umění. Věří, že každý člověk by měl mít příležitost být kreativní a že je to nejlepší způsob, jak se naučit mnoho nového. Svůj volný čas věnuje kurátorství výstav a pořádání workshopů pro děti. Baví ji samostatně umělecky tvořit. Monica by ráda vnesla do Wonderland Academy více kreativity a doufá, že může svou bezbřehou představivostí inspirovat budoucí umělce, architekty či designéry.


Lucie Plíšková
Mateřská dovolená
Koordinátorka 1. stupně
Lucie Plíšková vystudovala učitelství anglického jazyka na Univerzitě Pardubice a posléze překladatelství na Slezské univerzitě v Opavě. Ráda efektivně využívá metodu konceptuálního učení v praxi a pozitivní motivaci. Své zkušenosti plnohodnotné zkušenosti využívá ve svých hodinách k individuálnímu přístupu ke každému žákovi. Léta také pracovala v médiích na manažerské pozici a tvořila zpravodajské pořady. Všechny své zkušenosti propojuje v hodinách tak, aby žáky výuka nejenom bavila, ale byla pro ně pestrá, motivační a přínosná.
Lucie se neustále vzdělává. Absolvovala semináře zaměřené na výuku matematiky Hejného a českého jazyka psaní a čtení Hanami. Zajímá se o využití AI v učitelském a studijním prostředí. Volný čas tráví Lucie sportem a vařením. Se svými dětmi a mužem ráda cestuje.

Učitelé pro druhý stupeň

Marek Lansdorf
Třídní učitel 6. A
logoped, preventista
Marek Lansdorf vystudoval Pedagogickou fakultu na Karlově Univerzitě v Praze se specializací biologie a výchova ke zdraví. Během studia si uvědomil, že je velmi potřebné mít možnost více pomáhat žákům, kteří mohou mít potíže ve vztahu ke vzdělávání, a proto se rozhodl ke studiu speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii na téže fakultě. Během studií získal zkušenosti s tvorbou a aplikací preventivních programů pro základní a střední školy. Největší praxi ve vyučování biologie a výchovy ke zdraví dosáhl na Střední zdravotnické škole v Praze, znalosti ze studia logopedie uplatnil na pražské Základní škole logopedické. Biologii s radostí vyučuje v přírodě a rád v dětech probouzí zvídavost. Velmi důležitá je pro něj zpětná vazba od žáků. Díky ní může výuku dále lépe směřovat. Tvrdí, že základním kamenem ve vyučování je bezpečné prostředí ve třídě.

Klára Kosová
Třídní učitelka 7. A
Zástupkyně ředitele pro věci administrativní
Klára vystudovala učitelství pro základní a střední školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kombinaci český jazyk a tělesná výchova. Má zkušenosti s výukou na všech třech stupních. Působila mimo jiné na základní škole s rozšířenou výukou tělesné výchovy, kde také vedla hodiny bruslení a plavání, či na střední průmyslové škole elektrotechnické.
Po mnoho let se účastnila dětských letních i zimních táborů jako oddílová nebo sportovní vedoucí. Zkušenosti s předškolními dětmi načerpala při svém dvouletém pobytu v německém Mnichově, kde pracovala jako au-pair a pomáhala v mateřské školce. Ve Wonderland Academy působí od roku 2015, jako třídní učitelka provedla druhým stupněm první WA absolventy.
Sama je mámou tří dětí. Pokud potřebuje dočerpat energii, dělá tak nejraději v přírodě. Má ráda hory ve všech podobách, ať už v zimě na lyžích či v létě s batohem na zádech.

Josef Štefl
Třídní učitel 8. A
Josef Štefl je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Karlovy univerzity v Praze. Při studiu astrofyziky se jeho život spojil s čísly. Své znalosti využíval v praxi jako analytik velkých datových souborů pro firmy obchodující na kapitálových trzích. Již při studiu individuálně pomáhal dětem zvládnout problémy s matematikou, vedl kurzy k přijímacím zkouškám na střední i vysoké školy. Je zastáncem posílení finanční gramotnosti dětí na našich školách. Je empatický, dokáže dobře odhadnout potřeby i schopnosti žáka. Plavání patří mezi jeho nejoblíbenější sporty, ke kterému vede i svoje dvě děti.

Filip Novák
Třídní učitel 9. A
Koordinátor 2. stupně
Filip Novák je absolventem magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze v oboru podnikové ekonomie a managementu. Již před započetím studia ho láska k matematice přiměla k založení dodnes fungujícího projektového systému příprav na přijímací zkoušky a maturity. Během studia nasbíral na stážích praktické znalosti z marketingu. Veškeré své zkušenosti uplatnil při výuce na základní škole v Týnci nad Sázavou, kde odstartoval svou pedagogickou kariéru. V posledním roce prošel certifikovanými kurzy pro spolupráci s asistentem pedagoga, žáky s SVP a cizinci. Spolupracoval se školami a firmami na zapracování Office 365 či na vývoji a designu webů. Pracoval také jako IT koordinátor. Po pracovní době se věnuje rozvoji vzdělávání v regionu ve spolupráci s neziskovými organizacemi a rozvoji obce v osadním výboru. Ve volném čase rád sportuje, dobývá vrcholky hor, cestuje po světě a posiluje svůj pozitivní vztah k přírodě.

Lýdia Timková
Učitelka 2. stupně, Geo, TV
Lýdia Timková pochází ze Slovenska. Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze, kde získala magisterský titul v oboru geografie a tělesná výchova. Už během studia ji naplňovala práce s dětmi, proto se věnovala vedení odpoledních sportovních kroužků na základních školách a zároveň působila jako trenérka karate. Po dokončení školy odjela do USA a Kanady, kde dva roky pracovala jako au pair. Díky pobytu v cizích zemích s odlišnou kulturou nabyla kromě znalosti jazyka i řadu nových poznatků a zkušeností v oblasti výchovy a vzdělávání, což změnilo její pohled na svět jako takový. Vyzkoušela si i práci sportovního animátora v Řecku a absolvovala měsíční treking v Nepálu pod Mt. Everestem. Její toulavé boty si ale opět našly cestu zpět do České republiky. Zvítězila touha učit. Těší se, že ve Wonderland Academy obohatí nejen svými zkušenostmi z cest výuku zeměpisu na 2. stupni.

Lucie Pochopová
Učitelka 2. stupně, ČJ, His
Lucie Pochopová vystudovala Přírodovědně-humanitní a pedagogickou fakultu na Technické univerzitě v Liberci obor Učitelství českého jazyka a dějepisu pro 2. stupeň ZŠ. Důležitým životním zlomem se pro ni stalo léto 2007, kdy jako brigádnice poprvé navštívila Menorcu. Tato perla Baleárských ostrovů ji očarovala natolik, že se sem vracela každé léto po dobu pěti let.
Po završení magisterského studia potřebovala naplnit své cestovatelské sny, proto v rámci programu Working Holiday začala poznávat svět především při pobytu na Novém Zélandu a v Kanadě. Bohaté zkušenosti ze zahraničí uplatňuje v každodenním osobním i profesním životě.
Ve volném čase se plně věnuje rodině, a to zejména dvěma dcerám, které od malička vede ke sportu, tvůrčí činnosti a hudbě. Sama hraje na zobcovou flétnu. Energii nejraději dobíjí při inline bruslení a lyžování. Její vášní zůstává i nadále cestování a fotografování. Lucie věří, že všechny naše sny se mohou stát skutečností, pokud máme odvahu je následovat.

Monika Benáková
Učitelka 2. stupně, ČJ, His, AJ
Monika je absolventkou magisterského studia učitelství pro střední školy na Filozofické fakultě
Jihočeské univerzity v kombinaci český jazyk a literatura a anglický jazyk a literatura. Během
studia na FF JČU též vystudovala Janáčkovu akademii múzických umění v Brně v oboru Hra na
loutnu na Katedře varhanní a historické interpretace. Nyní se zdokonaluje na Pedagogické fakultě
Univerzity Karlovy v rámci doktorského studia Didaktika českého jazyka. Má zkušenosti s výukou
kytary na základní umělecké škole či s vedením sboru, ale také s výukou na prvním stupni
základní školy nebo s vedením dětských táborů. Díky programu Erasmus+ absolvovala dvě stáže
– v Birminghamu a Lisabonu, kde nabyla nové poznatky a zkušenosti nejen z oblasti vzdělávání.
Ve svém volném čase ráda cestuje, tráví čas s rodinou a kamarády, hraje na hudební nástroje a
zpívá.

Ondřej Dadák
Učitel ICT, TV
Ondřej Dadák pochází z Krnova v Moravskoslezském kraji. Studoval tělesnou výchovu a sport na Karlově Univerzitě, kde získal bakalářský titul, a dále pokračuje ve studiu na magistra. Ondřej je členem reprezentačního týmu v řecko-římském zápase, díky čemuž procestoval mnoho destinací po celém světě. Působil jako trenér mládeže v mnoha klubech po celé Praze, kde učil děti úpolové sporty. Má také zkušenosti jako fitness trenér, osobní trenér a absolvoval kurzy na lektora mnoha sportovně založených aktivit.



Claudia Van Der Sande
Učitelka 2. stupně, AJ, His
Claudia Van Der Sande se narodila v Sheboyganu, WI, USA. Po dvou letech života v Anglii se vrátila do Spojených států, kde několik let cestovala po celé zemi, než se usadila v Arizoně. Tam studovala na Arizonské univerzitě, kde získala bakalářský titul v oboru dietetiky a následně magisterský titul se zaměřením na výživu. Během svého studia tvořila vzdělávací programy a učila děti o zdravém stravování, pěstování potravin a základních principech výživy.
Po pandemii Covid se vydala splnit si svůj sen o životě v Evropě. Usadila se v Praze a v roce 2022 dokončila kurz TEFL, aby mohla učit děti i dospělé angličtinu. Po téměř tříleté práci v soukromé mateřské škole je nadšená, že se může připojit k Wonderland Academy. Snaží se využít své bohaté životní zkušenosti a vzdělání k tomu, aby děti naučila kriticky myslet a řešit problémy, což z nich dělá samostatné a soběstačné jedince. Největší radost má, když vidí, jak její žáci aplikují to, co je naučila, ve svém každodenním životě. Ve volném čase se věnuje cestování, přírodě, vaření, zahradničení, cyklistice, divadlu a kinematografii.

Brian Moynihan
Učitel 2. stupně, AJ, Fy, ICT
Brian Moynihan pochází z malého přístavního města na jižním pobřeží Irska. V dubnu 2023 se přestěhoval do Prahy, kde získal TEFL certifikát. Má bohaté pracovní zkušenosti s výukou angličtiny u rozdílných věkových skupin. Pracoval pro mnohé jazykové školy, vedl soukromé lekce, působil jako učitel angličtiny na České zemědělské univerzitě v Praze (ČZU). Má také rozsáhlé zkušenosti s prací s dětmi v oblasti sportovního koučování. Už jako student dobrovolně pracoval pro fotbalový tým školáků v Irsku, později zastával tyto pozice v USA a Kanadě. V současné době trénuje místní tým chlapců U15 v oblasti Prahy 6. Brian rád poslouchá hudbu a sleduje zajímavé filmy, miluje cestování a pobyt v přírodě. Kromě fotbalu je nadšený i jinými sporty, zvláště lyžováním.
Učitelé druhých cizích jazyků

Aneta Rolcová
Školní koordinátorka mezinárodních studentůUčitelka češtiny pro cizince
Aneta Rolcová se narodila v Praze. Vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Jana Ámose Komenského a absolvovala dvousemestrální zdokonalovací kurz k výuce češtiny jako cizího jazyka na Univerzitě Karlově. Velkou životní zkušeností pro ni byl pobyt v kanadském Torontu, kde pracovala v reklamní agentuře a měla i možnost si v jedné televizní reklamě zahrát. Po návratu z Kanady pracovala 7 let na mezinárodních základních školách v Praze, kde se věnovala výuce češtiny pro cizince a zároveň působila jako asistentka učitele. Zkušenost má i s organizováním narozeninových oslav a firemní výukou jazyků. Její největší vášní jsou cizí jazyky a kreativní činnosti, zejména malba a v neposlední řadě pejsek, s kterým chodí každý den na dlouhé procházky lesem. Volný čas ráda tráví cestováním, poznáváním nových kultur a lidí.

Kateřina Světlíková
Učitelka španělštiny
Kateřina vystudovala Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, magisterský obor Pedagogika a Slovinský jazyk a literatura. Po dokončení se vydala na studijní pobyt do Španělska, který ji zásadně změnil život. Ve Španělsku žila, studovala a profesně se rozvíjela až do roku 2019. Během tohoto dlouhého inspirativního období vystudovala na univerzitě ve španělském Alicante další magisterský obor – Výuka angličtiny a španělštiny jako cizích jazyků. Posléze pracovala v prestižní Evropské škole a nakonec založila i školu vlastní, kde nasbírala velké množství pracovních zkušeností. Španělština se jí stala celoživotní profesní i osobní vášní. Ráda ji učí jak děti, tak dospělé.
Po návratu do České republiky působila jako zástupkyně ředitelky na jedné z pražských škol. Kateřina je vášnivou cestovatelkou. Navštívila Austrálii, Nový Zéland, USA a téměř všechny asijské země. Stejně jako cestování jsou její druhou vášní cizí jazyky, které ráda studuje, srovnává a těší se z těchto poznání.

Moises Torres
Učitel španělštiny
Učitel španělštiny
Moises Torres, rodák z New Yorku, studoval behaviorální vědy na Mercy College. Má za sebou téměř deset let pracovních zkušeností jako vedoucí volnočasových aktivit a mentor, pravidelně se účastnil I dětských pobytových táborů. Působil rovněž v oblasti sociálních služeb. Než se nedávno přestěhoval do Prahy, pracoval v neziskové organizaci v New Yorku, kde se naučil nejen pomáhat druhým v nouzi, ale také efektivně pracovat s dětmi všech věkových kategorií a inspirovat je k přijetí nových výzev. Velice ho baví programování Lego robotů, rád pak své zkušenosti předává ostatním. Spolu se svými svěřenci dosáhl v této dovednosti třikrát mistrovský titul New York State Lego Robotics. Ve svém volném čase vášnivě sportuje, sleduje filmy, cestuje a v neposlední řadě rád zkouší nové jídlo.

Renáta Růžková
Učitelka němčiny
Renáta Růžková pochází z Polabí. Vystudovala obor historie a německý jazyk na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Vyučovala němčinu na střední i základní škole a také v kurzech pro dospělé. Životní zkušenosti nabírala při práci i mimo školství jako překladatelka. V současné době spolupracuje s Českou televizí na vzdělávacím projektu ČT EDU. Ve volném čase se věnuje četbě knih. Ráda chodí do kina a divadla. Dost času také tráví na své zahradě, kde vymýšlí neustále nějaké změny, protože změna je život.

Jitka Tichá
Učitelka němčiny
Jitka Tichá vystudovala učitelství pro školskou praxi na katedře germanistiky filozofické fakulty UJEP v Ústí nad Labem. Má deset let praxi s výukou němčiny na druhém stupni a dalších pět let s výukou na prvním stupni. Ve spolupráci s jazykovou školou vede také firemní kurzy. Poslední dva roky byla třídní učitelkou v pátých ročnících na základní škole. Práce s dětmi na prvním stupni ji velmi těší, líbí se jí atmosféra třídy s mladšími žáky a jejich pohled na svět.
Sama má již dvě dospělé děti. Ve volném čase chodí ráda do přírody, proto má také psa. Nebo někdy nejraději nedělá vůbec nic, ale na to se musí odjet hodně daleko…
Asistenti

Petra Chramostová
vedoucí týmu asistentů, speciální pedagog
Petra se narodila v Praze. Vystudovala obchodní akademii. Dosud si vyzkoušela práci jak v korporátních firmách, tak i v menších českých společnostech. V blízkém okolí má hned několik dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. To jí přineslo mnoho životních zkušeností. Svůj zájem o tuto problematiku podpořila studiem pedagogiky pro asistenty pedagoga. Snaha pomoci ji vedla až ke změně profese. V této práci shledává smysl a věří, že správná podpora a přístup mohou děti pozitivně formovat už od útlého věku. Zároveň se domnívá, že musí fungovat vzájemná komunikace a spolupráce mezi školou, rodičem a dítětem. Volný čas ráda tráví se svou rodinou při sportu, procházkami v přírodě nebo cestováním.

Anděla Brandejsová
Asistentka pedagoga
Anděla Brandejsová se narodila v Praze. Vystudovala střední pedagogickou školu, Pedagogické lyceum. Poté začala studovat obor Učitelství pro 1. stupeň na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Práce s dětmi ji velmi baví a naplňuje, proto si nedokáže představit, že by působila v jiném oboru. Své první pracovní zkušenosti nabyla jako asistentka pedagoga, pracovala ve školní družině a vyzkoušela si také výuku na druhém stupni základní školy. Ráda cvičí jógu nebo tráví volný čas s kamarády a rodinou.

Lenka Kovářová
Asistentka pedagoga
Lenka se narodila v Chomutově, kde maturovala v oboru cestovní ruch. Po úspěšném ukončení střední školy se přestěhovala do Prahy. Zde pracovala v oboru a zároveň se ve volném čase věnovala hlídání dětí. Během těchto chvil si Lenka poprvé uvědomila, že práce s dětmi ji velmi baví a přijde jí smysluplná. Největší zkušeností jsou pro Lenku pochopitelně její vlastní dvě děti. S dcerkou je potřeba více pracovat, protože se u ní vyskytla vada řeči s vývojovou dysfázií. Toto bylo Lenčinou motivací ke studiu speciální pedagogiky, během kterého se také úspěšně zúčastnila kurzu Zdravotník zotavovacích akcí.
Po roce a půl působení v mateřské škole Wonderland, kde pracovala s dětmi s ADHD a autismem, se zapojuje do týmu Wonderland Academy. Chystá se dále vzdělávat v pedagogickém oboru, protože práce s dětmi je, jak sama říká, naplněním jejího života.

Klára Plecháčková
Asistentka pedagoga
Klára se narodila ve Frýdku-Místku a sociální práci vystudovala na Ostravské univerzitě. Po obhajobě diplomové práce se přestěhovala do Prahy. Vždy ji to táhlo k dětem. Pracovala jako terénní sociální pracovnice pro děti a mládež v ulicích Jižního města a po narození dcery se začala více zajímat o vzdělávání dětí. Proto se také rozhodla studovat pedagogiku na Karlově univerzitě a ráda by se stala paní učitelkou :). Ve svém volném čase se věnuje praktikování jógy, miluje přírodu, knihy a dobré jídlo.

Gabriela Boďová
Asistentka pedagoga
Gabriela se narodila v Bratislavě a zde také vystudovala psychologii na Univerzitě Komenského. Během svého studia se angažovala v centru pro děti s autismem, kde nabyla cenné zkušenosti v oblasti pedagogiky a psychologie v praxi. Po dokončení studia se rozhodla pro zahraniční zkušenost, kde nejen zdokonalila svou znalost cizího jazyka, ale také pracovala v Montessori školce. Byla učitelkou pro děti ve věku od 6 měsíců do 1,5 roku, což jí poskytlo pohled na vývoj dítěte již od útlého věku. Gabriela je mámou dvou dětí, z nichž mladší mělo řečovou dysfázií do svých 4 let. Proto se rozhodla zdokonalit své dovednosti v komunikaci a práci s dětmi absolvováním kurzů, které jí umožnily lépe porozumět potřebám svého dítěte a efektivně s ním pracovat. Práce s dětmi pro ní představuje značnou zodpovědnost, ale zároveň i velkou radost. Jejím cílem je podporovat rozvoj dětí a pomáhat jim překonávat překážky, ať už se jedná o jazykové obtíže či jiné vývojové výzvy. Gabriela klade důraz na celoživotní vzdělávání a plánuje v blízké budoucnosti absolvovat kurz Asistenta pedagoga a udělat si Pedagogické minimum. Věří, že neustálé zdokonalování je klíčem k efektivní práci s dětmi a k osobnímu rozvoji.
Ve svém volném čase se ráda věnuje sportu, především beachvolejbalu, a ráda tráví čas s dětmi v přírodě, kde mohou společně objevovat krásy okolního světa.

Barbora Yeová
Mateřská dovolená
Bára pochází z Benátek nad Jizerou, odkud se přestěhovala do Prahy během studia na gymnáziu. Po studiích se začala věnovat práci v sociálních službách, kde nabyla plno cenných zkušeností, které nyní aplikuje při učení s dětmi. Skrze neziskové organizace ráda vyjíždí na sociálně-terapeutické pobyty s dětmi z dětských domovů a také se pravidelně stýká s dětmi v pěstounské péči a poskytuje pravidelnou podporu jak jim, tak pěstounům. Má ráda kolektivní sporty, chození do přírody a ve volném čase se vzdělává v oblasti psychologie a antropologie.

Jana Komárková
Asistentka pedagoga
Jana Komárková pochází z Kostelce nad Černými lesy. Po ukončení střední ekonomické školy se přestěhovala do Londýna, kde pracovala s dětmi jako Au-pair, absolvovala různé kurzy a cestovala. Po návratu do Prahy působila v administrativní oblasti, ale časem zjistila, že jí práce s dětmi chybí a zároveň baví, a rozhodla se pro studium kurzu asistenta pedagoga.
Volný čas tráví především se svým malým synem. Podniká různé výlety do přírody a za kulturou.

Marta Nováková
Asistentka pedagoga
Vyrůstala jsem na statku poblíž Slaného společně s mými šesti mladšími sourozenci. Díky velké rodině jsem si oblíbila práci s dětmi, a to mě nakonec dostalo na střední pedagogickou školu Futurum v Praze. Při studiu jsem učila základy hry na flétnu ve školce. Několikrát jsem působila jako vedoucí týdenního táboru v Chocni. Nyní jsem jedním z vedoucích Kolektivu mladých hasičů v Kunraticích. Ve volném čase čtu, peču, trávím čas s přáteli a nebo se jdu projít. Momentálně studuji na Technické univerzitě v Liberci základy společenských věd a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání. V budoucnu bych chtěla začít učit.

Dominika Černá
Asistentka pedagoga
Dominika se narodila v Ostravě. Vystudovala Obchodní akademii, avšak poté cítila, že má bližší vztah k humanitním vědám, a proto se rozhodla pro studium sociální pedagogiky na Vyšší odborné škole sociální. Během tohoto studia nasbírala cenné zkušenosti v různých oblastech, jako jsou dětské domovy či azylové domy. Aby si prohloubila znalosti a podpořila svůj zájem o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, pokračovala ve studiu speciální pedagogiky na vysoké škole. Nyní studuje navazující magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Díky vysokoškolskému studiu měla možnost získat praxi nejen v základních školách speciálních, ale také v běžných školách, dětských domovech a speciálně pedagogických centrech. V budoucnu má Dominika v plánu se plně věnovat vystudovanému oboru a rozvíjet své zkušenosti.
Ve volném čase se Dominika ráda věnuje své rodině a přátelům. Zvláště důležitý je pro ni její tříletý synovec a také její pejsek, kteří hrají významnou roli v jejím životě. Mezi její záliby patří poslech hudby různých žánrů, návštěva kulturních akcí, řízení auta, ale také četba knih. Je velkou fanynkou série Harry Potter. Během studia trávila Dominika většinu svého volného času na různých brigádách, kde měla příležitost setkávat se s rozmanitými lidmi. Její komunikativnost a přátelský přístup jí vždy pomáhaly navázat dobré vztahy. Práce v gastronomii jí navíc poskytla cenné zkušenosti, které ji naučily zvládat krizové situace, být trpělivá a zachovat klid i pod tlakem.

Lucie Konopiská
Asistentka pedagoga
Lucie Konopiská je rodačka z Prahy. Vystudovala obor 1. stupeň ZŠ se specializací angličtina na Karlově univerzitě. Dlouhá léta se věnovala individuálnímu vzdělávání dětí cizinců a také připravovala žáky základních škol na přijímací zkoušky na gymnázia. Pracovala také jako asistentka fotografa a produkční ve firmě zabývající se školní fotografií.
Lucie ráda fotí vše kolem sebe, kreslí loga a návrhy na trička a maluje obrazy. Ve volném čase běhá po městě či po lese a několikrát za rok si dopřeje i půlmaraton. Se svým mužem žijí v Modřanech a vychovávají tři děti, dvacetiletého Olivera, čtrnáctiletou Natálku a dvanáctiletého Viktora. Lucčin ideální den začíná kávou.

Lucie Zárubová
Asistentka pedagoga
Jmenuji se Lucka a jsem z krásného města jménem Liberec. Absolvovala jsem střední školu pedagogického lycea, kde jsem se zamilovala do psychologie. Původně jsem si představovala, že se budu věnovat tomuto oboru, ale životní cesta mě přivedla do Prahy, kterou mám neskutečně ráda a která je už několik let mým domovem. Pracovala jsem v prostředí s mnoha lidmi, o které jsem se s radostí starala a řešila administrativní záležitosti. Nejraději trávím čas se svým manželem, který je mým největším parťákem, mou malou dcerkou Zoui a naší čtyřnohou kamarádkou, boxerkou jménem Cookie. Mezi mé záliby patří procházky, cestování, analogové fotografie, focení jako takové, hudba, má rodina a smích. Jsem pozitivní a pečlivá osoba, která miluje prožívání života s radostí a láskou k těm, kteří jsou mi blízcí.

Veronika Pokorná
Asistentka pedagoga
Veronika Pokorná vystudovala SOŠ multimediální a propagační tvorby v oboru fotografie a média. Poté se věnovala různým pracovním směrům (administrativa, marketing,..), než se našla ve školství, kde začala jako vychovatelka ve školní družině, ale posléze zatoužila po individuálním přístupu k dětem a rozvíjení je, a proto si dělá kurz asistenta pedagoga. Nejvíce ráda uplatňuje rovnocenný a respektující přístup k žákům.
Ještě před začátkem ve školství se věnovala organizaci různých skautských táborů či jiných školních akcí již na její Základní škole v Jičíně. Díky své kreativní stránce a také díky tomu, že pochází z pedagogické rodiny se pro ni stalo toto povolání jasným posláním.

Jan Mikeš
Asistent pedagoga
Jan Mikeš vyrostl ve vesnici nedaleko města Slaný a po ukončení základní školy se rozhodl pokračovat ve studiu na Obchodní Akademii Dr. Edvarda Beneše ve Slaném. Zde získal pevné základy v oblasti ekonomiky a administrativy. Během celého svého života se věnuje anglickému jazyku. Ten mu pomohl při jeho koníčcích, ke kterým patří videohry, cestování a metalová hudba.
Školní družina a odpolední aktivity

Richard Jenčo
Vedoucí školní družiny,
Správce webu
Richard pochází z východního Slovenska, ale většinu života strávil na Moravě. Vystudoval střední policejní školu a momentálně dokončuje obor evangelická teologie na Univerzitě Karlově. Má dlouholeté zkušenosti s prací s dětmi a dospívajícími. Působil například jako koordinátor víkendových pobytů, hlavní vedoucí letních táborů a příměstských táborů či lektor zájmových, zejména sportovních kroužků. Ve svém volném čase je především vášnivých sportovcem. Posiluje, hraje florbal či volejbal. Dále ho baví deskové hry a je velkým čtenářem. Miluje cestování a na horách, například v Tatrách, se cítí jako doma. Bývá vždy pozitivně naladěn a je pro každou zábavu.

Moises Torres
Vedoucí školní družiny (angličtina)
Učitel španělštiny
Moises Torres, rodák z New Yorku, studoval behaviorální vědy na Mercy College. Má za sebou téměř deset let pracovních zkušeností jako vedoucí volnočasových aktivit a mentor, pravidelně se účastnil I dětských pobytových táborů. Působil rovněž v oblasti sociálních služeb. Než se nedávno přestěhoval do Prahy, pracoval v neziskové organizaci v New Yorku, kde se naučil nejen pomáhat druhým v nouzi, ale také efektivně pracovat s dětmi všech věkových kategorií a inspirovat je k přijetí nových výzev. Velice ho baví programování Lego robotů, rád pak své zkušenosti předává ostatním. Spolu se svými svěřenci dosáhl v této dovednosti třikrát mistrovský titul New York State Lego Robotics. Ve svém volném čase vášnivě sportuje, sleduje filmy, cestuje a v neposlední řadě rád zkouší nové jídlo.

Nikola Žamberská
Vychovatelka školní družiny, Koordinátor vzdělávacího programu
Nikola Žamberská pochází z Českých Budějovic. Vystudovala Střední pedagogickou školu v Prachaticích, poté nastoupila na Pedagogickou fakultu Jihočeské univerzity se zaměřením na přírodovědu a historii pro druhý stupeň základních škol. Studium musela kvůli nemoci přerušit. Nyní dálkově studuje teologickou fakultu v Českých Budějovicích. Nikola vždy věděla, že práce s dětmi je oblast, která ji baví a naplňuje. Od 15 let jezdila mimo jiné jako vedoucí na dětské tábory, po přerušení vysoké školy začala pracovat v soukromé mateřské školce. Později nastoupila na základní školu v Českých Budějovicích, kde působila dva roky jako vychovatelka školní družiny a asistentka pedagoga. Vedla též tvořivé odpolední kroužky a aktivity.

Jana Cimfe
Vychovatelka školní družiny
Jana Cimfe se narodila v Českých Budějovicích, kde vystudovala gymnázium. Rodiče byli herci v Jihočeském divadle, ve kterém s nimi trávila spoustu svého volného času. Bratr je hudebník, sestra režisérka v rozhlase a vlastně většina předků z matčiny strany byla umělecky zaměřena. Po maturitě Jana odešla do Prahy, kde absolvovala Konzervatoř Jaroslava Ježka obor pantomima a posléze Hudební akademii múzických umění obor nonverbální divadlo. Své zkušenosti po absolutoriu HAMU uplatňovala jako mimka – herečka v černém divadle, jako choreografka při činoherních představeních a také jako lektorka workshopů s dětmi na téma divadlo – cirkus. Delší dobu působila v umělecké oblasti i v zahraničí, konkrétně ve Švýcarsku. Uplatnila se v divadelních produkcích a dostala se též k novodobému cirkusu, kde měla řadu možností využít a prohloubit své zkušenosti s dětmi formou animací a workshopů na toto téma. Po návratu do Prahy si dodělala potřebné vzdělání na Karlově univerzitě, obor vychovatelství, aby se i nadále mohla profesionálně věnovat dětem ve školství. Již 11 let pracuje jako vychovatelka ŠD. Její největší zálibou jsou divadlo, film a umění vůbec, má ale také chovnou stanici velkých černých kníračů. Energii dobíjí při procházkách a cvičeních s nimi. Má syna Mildu, který studuje herectví na Pražské konzervatoři a záliby mají společné.

Slavica Tedder
Vychovatelka školní družiny
Slavica Tedder, narozená v Severní Makedonii, přijíždí do Prahy z Floridy v USA s manželem Johnem a dcerou MiaBellou, aby byli blíže své rodině. Její letité zkušenosti s prací s dětmi začaly v jejím rodném městě po absolvování bakalářského studia sociální práce na Univerzitě sv. Cyrila a Metoděje ve Skopje a pokračovaly na Floridě. Věří, že všechny děti jsou jedinečné a jsou moudrými zrcadly světa, odrážejícími nevinnost, naději a potenciál a odhalující skutečnou podstatu společnosti prostřednictvím jejich neposkvrněného pohledu. Kromě toho, že tráví čas s rodinou, ráda chodí na procházky, píše si deník a čte. Na práci v říši divů se těší.

Ludmila Grundzová
Mateřská dovolená
Speciální pedagog
Ludmila Grundzová pochází z Berouna. Po ukončení Střední odborné školy Drtinova v Praze se rozhodla pro studium na Univerzitě Jana Amose Komenského, obor Speciální pedagogika. Nyní nastupuje do posledního ročníku. V rámci brigád pracovala jako chůva v dětském koutku.
Už od malička věděla, že se chce věnovat dětem a pracovat s nimi. Děti jsou pro ni vším. Je z velké muzikantské rodiny, a proto mezi její zájmy patří hudba a zpěv. Svůj volný čas tráví nejvíce s rodinou, ráda cestuje a podniká rodinné výlety. Velice ji baví vaření.

Veronika Pokorná
Vychovatelka školní družiny
Veronika Pokorná vystudovala SOŠ multimediální a propagační tvorby v oboru fotografie a média. Poté se věnovala různým pracovním směrům (administrativa, marketing,..), než se našla ve školství, kde začala jako vychovatelka ve školní družině, ale posléze zatoužila po individuálním přístupu k dětem a rozvíjení je, a proto si dělá kurz asistenta pedagoga. Nejvíce ráda uplatňuje rovnocenný a respektující přístup k žákům.
Ještě před začátkem ve školství se věnovala organizaci různých skautských táborů či jiných školních akcí již na její Základní škole v Jičíně. Díky své kreativní stránce a také díky tomu, že pochází z pedagogické rodiny se pro ni stalo toto povolání jasným posláním.

Lucie Zárubová
Vychovatelka školní družiny
Jmenuji se Lucka a jsem z krásného města jménem Liberec. Absolvovala jsem střední školu pedagogického lycea, kde jsem se zamilovala do psychologie. Původně jsem si představovala, že se budu věnovat tomuto oboru, ale životní cesta mě přivedla do Prahy, kterou mám neskutečně ráda a která je už několik let mým domovem. Pracovala jsem v prostředí s mnoha lidmi, o které jsem se s radostí starala a řešila administrativní záležitosti. Nejraději trávím čas se svým manželem, který je mým největším parťákem, mou malou dcerkou Zoui a naší čtyřnohou kamarádkou, boxerkou jménem Cookie. Mezi mé záliby patří procházky, cestování, analogové fotografie, focení jako takové, hudba, má rodina a smích. Jsem pozitivní a pečlivá osoba, která miluje prožívání života s radostí a láskou k těm, kteří jsou mi blízcí.


Gabriela Aceves
Vychovatelka školní družiny
Gabriela vyrostla v Los Angeles v Kalifornii, pochází však z velké tradiční mexické rodiny. Studovala na Kalifornské státní univerzitě v Los Angeles a získala bakalářský titul v oboru komunikace. Dlouhá léta pracovala v korporátní sféře, poté přešla k start-up podnikům. Ve volném čase vždy vyhledávala různé příležitosti k práci s dětmi, na své bývalé základní škole například vyučovala jazyky. V roce 2018 se rozhodla přestěhovat do Prahy a věnovat se dále studiu pedagogiky. Po absolvování TEFL a YLT začala spolupracovat s agenturou jako lektorka, a tak získávala své vlastní studenty všech věkových kategorií. Tento typ práce ji velmi baví, nejvíce ji obohacují pracovní zkušenosti s mladšími dětmi.
Volný čas ráda tráví v přírodě, vyhledává jakoukoli příležitost k delšímu výletu či jen k procházce parkem. S velkou oblibou hraje šachy a většinu dalších stolních her.

Učitelé zájmových aktivit

Mike Bevevino
Lektor anglického jazyka, Koordinátor soukromých lekcí
Mike Bevevino se narodil v Upstate New York. Vystudoval Springfield College v roce 2011 v oboru komunikace/sportovní žurnalistika. O několik let později se však rozhodl využít příležitostí v oblasti vzdělávání a v roce 2016 získal magisterský titul se zaměřením na střední vzdělávání. V roce 2019 se přestěhoval do Prahy a získal TEFL v The Language House. Před vstupem do týmu v říši divů učil dva roky především dospělé. Ve volném čase Mike rád cestuje, píše a sleduje sport.

Cristina Atienzar
Lektorka privátních lekcí španělštiny
Cristina Atienzar vystudovala učitelství na University of Alicante ve Španělsku se specializací na výuku angličtiny. Ihned po promoci se přestěhovala do České republiky, aby absolvovala praxi na základní škole v Praze. Během studia se také zúčastnila programu Erasmus v Norsku. Než se Cristina rozhodla stát se učitelkou, pracovala s dětmi jako chůva a pomáhala jim s domácími úkoly. Během této doby objevila svou vášeň pro děti a to, jak ráda s nimi tráví čas. Věří, že práce s dětmi je přínosný proces nejen pro děti, ale i pro učitele, protože obě strany se mohou od sebe navzájem učit. Ve volném čase ráda cestuje a tráví čas s rodinou a přáteli. Ráda také tráví čas sama, čtením knihy nebo procházkou do města při poslechu hudby.

Lukáš Pařík
Lektor hudby
Lukáš Pařík je zpěvák, hudební skladatel a muzikálový herec. Má vystudovaný zpěv na Mezinárodní konzervatoři a dokončuje studium kompozice filmové a popové hudby na Pražské konzervatoři. Je autorem mnoha písní a rockového fantasy muzikálu Králové Avalonu hraného v pražském divadle Hybernia v sezóně 2015/2016.
Učení se věnuje už od svých 16 let a od roku 2017 organizuje veřejná vystoupení studentů.
K jeho hlavním zásadám patří snaha o rozvíjení dětské kreativity a představivosti. Ve Wonderland Academy je lektorem zpěvu, piana a kytary.

Petr Kubín
Lektor hudby
Petr Kubín je klavírista, kytarista a pozounista. Je absolventem konzervatoře Jana Deyla v Praze. Již tři roky soukromě vyučuje hru na kytaru a piano. Nyní obohatil tým Wonderland Academy a stal se lektorem hudebních kroužků.
Hudba je jeho prací i koníčkem, mimo jiné hraje v několika kapelách.
Ve svém volném čase se věnuje pěší turistice, běhání a nahrávání hudby. Ovládá hru na klavír a kytaru, zatímco ve zpěvu tak zdatný není! Baví ho proces psaní hudby, textů a nahrávání.

Lukáš Konfršt
Pedagogický poradce ICT
Lukáš Konfršt se narodil a žije celý život v Praze. Na střední škole se věnoval pozemnímu stavitelství, ale rozhodl se změnit směr a nastoupil na pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem, kde vystudoval učitelství anglického jazyka v bakalářském a následně navazujícím magisterském studiu. Před dokončením zkoušek již začal pracovat na základní škole, kde první rok učil na prvním stupni a dalších 5 let učí napříč všemi ročníky.
Ve Wonderland Academy Lukáš uplatní hlavně výchovné dovednosti jako člen týmu vychovatelů školní družiny. Rád pracuje ve vícejazyčném prostředí, kde má jako učitel anglického jazyka možnost dětem rozvíjet komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce.
Ve volném čase, kterého moc nezbývá, rád tráví čas hraním stolního tenisu nebo například sledováním poznatků ze světa vědy, techniky a psychologie. V neposlední řadě se Lukáš věnuje využívání ICT ve vzdělávání a hledá způsoby, jak využívat techniku přínosným způsobem, aby ulehčovala práci, vzdělávání a celkově život.
Poradenské centrum

Marek Lansdorf
Vedoucí poradenského centra,
logoped a preventista
Třídní učitel 6. A
Marek Lansdorf vystudoval Pedagogickou fakultu na Karlově Univerzitě v Praze se specializací biologie a výchova ke zdraví. Během studia si uvědomil, že je velmi potřebné mít možnost více pomáhat žákům, kteří mohou mít potíže ve vztahu ke vzdělávání, a proto se rozhodl ke studiu speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii na téže fakultě. Během studií získal zkušenosti s tvorbou a aplikací preventivních programů pro základní a střední školy. Největší praxi ve vyučování biologie a výchovy ke zdraví dosáhl na Střední zdravotnické škole v Praze, znalosti ze studia logopedie uplatnil na pražské Základní škole logopedické. Biologii s radostí vyučuje v přírodě a rád v dětech probouzí zvídavost. Velmi důležitá je pro něj zpětná vazba od žáků. Díky ní může výuku dále lépe směřovat. Tvrdí, že základním kamenem ve vyučování je bezpečné prostředí ve třídě.

Tereza Macurová
Školní psycholog
Tereza Macurová je absolventkou oboru Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. S dětmi pracuje již od studií, kdy lektorovala edukační LARP programy a asistovala dětem s PAS. Později získala cenné zkušenosti na Lince bezpečí, krizové lince pro děti a dospívající. Nyní již rok působí v Mateřské školce Wonderland jako psycholog pro předškolní děti. Jejími odbornými tématy jsou digitální prostředí, sociální sítě, kreativita a odolnost.

Petra Chramostová
Speciální pedagog, vedoucí týmu asistentů
Petra se narodila v Praze. Vystudovala obchodní akademii. Dosud si vyzkoušela práci jak v korporátních firmách, tak i v menších českých společnostech. V blízkém okolí má hned několik dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. To jí přineslo mnoho životních zkušeností. Svůj zájem o tuto problematiku podpořila studiem pedagogiky pro asistenty pedagoga. Snaha pomoci ji vedla až ke změně profese. V této práci shledává smysl a věří, že správná podpora a přístup mohou děti pozitivně formovat už od útlého věku. Zároveň se domnívá, že musí fungovat vzájemná komunikace a spolupráce mezi školou, rodičem a dítětem. Volný čas ráda tráví se svou rodinou při sportu, procházkami v přírodě nebo cestováním.

Ludmila Grundzová
Mateřská dovolená
Vychovatelka školní družiny
Ludmila Grundzová pochází z Berouna. Po ukončení Střední odborné školy Drtinova v Praze se rozhodla pro studium na Univerzitě Jana Amose Komenského, obor Speciální pedagogika. Nyní nastupuje do posledního ročníku. V rámci brigád pracovala jako chůva v dětském koutku.
Už od malička věděla, že se chce věnovat dětem a pracovat s nimi. Děti jsou pro ni vším. Je z velké muzikantské rodiny, a proto mezi její zájmy patří hudba a zpěv. Svůj volný čas tráví nejvíce s rodinou, ráda cestuje a podniká rodinné výlety. Velice ji baví vaření.
Provoz budovy

Kateřina Steinbachová
Vedoucí výdejny
Kateřina dokončila Střední odborné učiliště oděvní a poté studovala na obchodní akademii. Vyhovují jí pracovní pozice, v nichž může jednat s lidmi, proto se každý den těší do kolektivu Wonderland Academy. Má dvě dcery, se kterými se rozhodně nenudí. Mladší hraje na piano, a tím inspirovala i samotnou Kateřinu, která se taktéž začala učit. Nezahálí ani ve sportu, baví ji cestování a mezi další velké koníčky patří šití a zahrada.

Miroslav Utitz
Kuchař
Mirek se narodil v Praze, kde také vystudoval odborné učiliště v oboru kuchař. Kuchařina se mu stala vášní a věnuje se vaření celý svůj život. Posledních 15 let pracoval v restauraci v zoologické zahradě. V gastronomii rád zkouší nové věci a je kreativní. Nástup do Wonderland Academy je pro něj vítanou změnou a zároveň výzvou, s možností seberealizace.
Volný čas tráví se svou početnou rodinou, převážně na výletech do přírody i za poznáním. Také si rád si odpočine a vychutná šálek dobré kávy, nejlépe s domácím koláčem.

Lucie Málková
Kuchař
Lucie je rodačka z Prahy, kde vystudovala střední odbornou školu jako servírka. V gastronomii se pohybuje více jak třicet let a od obsluhy hostů přešla do kuchyně, jako kuchařka v mateřské škole.
Spokojený úsměv dětí a prázdné talíře jsou pro Lucii pochvalou.
Volný čas tráví se svou rodinou, kterou má na prvním místě. Reakreačně sportuje a miluje hory v létě i v zimě.

Vladimír Bezkočka
Školník a technik
Vladimír absolvoval obor elektromechanik. Pracoval v příbuzných technických oborech, ale i jako izolatér či malíř a lakýrník. V roce 2010 se rozhodl vrátit do školních lavic a dodělat si maturitu. Po úspěšném dokončení oboru Podnikání pracoval jako technik klimatizací. V této oblasti absolvoval několik rozšiřujících kurzů a stal se certifikovaným technikem Ministerstva životního prostředí. Velkým zlomem pro něj bylo získání staršího rodinného domku, kde v sobě objevil vášeň pro kutilství a práci na zahradě. Zde si neustále rozšiřuje znalosti v dalších řemeslných oborech.
Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou na chalupě a věnuje se péči o zděný domek. Má rád Marvelovky, rodinné výlety a houbaření. Ve Wonderland Academy oceňuje milou rodinnou atmosféru a možnost propojit svou kutilskou zálibu s prací.

Jiří Plíva
Řidič

Josef Račák
Řidič
Josef Račák vystudoval střední zemědělskou školu, díky které posílil v mnoha oblastech svou manuální zručnost. Má za sebou řadu zajímavých pracovních zkušeností. Mimo jiné působil v Mlékárně Kunín na pozici manažera pro oddělení distribuce mléka do škol. Díky tomu také lépe poznal školní prostředí a rozhodl se zde uplatnit své dlouholeté řidičské zkušenosti.
Je pro Wonderland tým skvělou posilou při ranním svozu a odpoledním rozvozu dětí. Oceňuje především celkovou klidnou atmosféru, která ve škole panuje.
Má rád přírodu, ve které se snaží trávit co nejvíce svého volného času, a zajímá ho vše kolem aut.
Chtěli byste se k nám přidat?
V případě zájmu stát se členem týmu Wonderland Academy zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na hajian@wonderlandacademy.cz
