Vždy o krok napřed​

Program pro mezinárodní studenty TBD

Wonderland Academy je soukromá jazyková základní škola, jež buduje plynulé vyjadřování svých žáků v češtině a angličtině, od druhé třídy také ve španělštině či němčině. Školní vzdělávací program Wonderland Academy je koncipován tak, aby vyhovoval jak žákům s předchozí znalostí anglického jazyka, tak i těm, kteří ji zatím nemají.

Osvědčené metody výuky

Ve Wonderland Academy se snažíme především o to, aby našim žákům přinášela škola radost z poznávání a aby se v ní cítili spokojeně a bezpečně – podporujeme jejich silné stránky a pomáháme jim tam, kde to potřebují.

Je pro nás důležité, aby každý z našich žáků zažíval radost z dobře vykonané práce a aby věděl, že překážky se nevyhýbají nikomu a jsou tu od toho, abychom je společně překonávali – zájmy a prospěch našich žáků jsou pro nás vždy na prvním místě.

Našim žákům nabízíme co nejširší škálu aktivit, aby mohli rozvíjet a zdokonalovat to, co je baví, i to, čím mohou být prospěšní ostatním – chceme, aby z našich žáků vyrůstaly silné, samostatné a sebevědomé osobnosti, lidé, kteří dokáží pomoci druhým.

Osvědčené metody výuky

Abychom rozvíjeli osobnost dětí, snažíme se, aby nám bylo dítě partnerem, přijímáme ho takové, jaké je, uznáváme ho jako osobnost, nasloucháme mu a rozvíjíme jeho potenciál. Rozvojové předpoklady a možnosti dětí vyžadují uplatňovat v předškolním vzdělávání odpovídající metody a formy práce.

Prožitkového a kooperativního učení hrou a činnostmi dětí, které jsou založeny na přímých zážitcích dítěte, podporují dětskou zvídavost a potřebu objevovat, podněcují radost dítěte z učení, jeho zájem poznávat nové, získávat zkušenosti a ovládat další dovednosti. Ve vzdělávání je třeba využívat přirozeného toku dětských myšlenek a spontánních nápadů a poskytovat dítěti dostatek prostoru pro spontánní aktivity a jeho vlastní plány. Učební aktivity by proto měly probíhat především formou nezávazné dětské hry, kterou se dítě zabývá na základě svého zájmu a vlastní volby.

Situační učení je založené na vytváření a využívání situací, které poskytují dítěti srozumitelné praktické ukázky životních souvislostí tak, aby se dítě učilo dovednostem a poznatkům v okamžiku, kdy je potřebuje a lépe tak chápalo jejich smysl.


Spontánní sociální učení je založené na principu přirozené nápodoby. Proto je třeba ve všech činnostech a situacích, které se v průběhu dne v mateřské škole vyskytnou, nejen v didakticky zaměřených činnostech, poskytovat dítěti vzory chování a postojů, které jsou k nápodobě a přejímání vhodné.
Hra dětí a tvořivá dramatika je další důležitou metodou, která vychází především z principu hry a prožitku.

Cíle

  • kvalitní dvojjazyčná výuka
  • úspěšnost absolventů při přijímání na SŠ
  • široká škála mimoškolních aktivit
  • individuální přístup, péče a podpora
  • vzájemné porozumění a respekt

Učební plán

S výjimkou českého jazyka se žáci vzdělávají dvojjazyčně česko-anglicky. Čeština je využívána k tomu, aby bylo možné dosahovat očekávaného znalostního standardu absolventa. Cílem hodin v anglickém jazyce je zase především rozvoj důležitých dovedností našich žáků, jako jsou komunikační dovednosti, kritické myšlení, řešení problémů, práce s časem, spolupráce a kreativita.

Profil absolventa

  • plynně ovládá angličtinu v mluveném i psaném projevu
  • svými znalostmi a dovednostmi je připraven k dalšímu studiu
  • pracuje samostatně a své znalosti uplatňuje v souvislostech
  • přemýšlí kreativně, hledá vlastní cesty a řešení
  • jedná čestně, odpovědně a s respektem k ostatním
  • je zvyklý pomáhat druhým

Vize

ZŠ Wonderland Academy je značkou kvality, stability a důvěryhodnosti. Na půdorysu vlastního učebního programu a prostřednictvím mezinárodního pedagogického sboru využívá to nejlepší z tradice a poznatků české i anglosaské pedagogické školy. Její charakteristikou je vynikající kvalita 1. i 2. stupně ZŠ, která umožňuje rodičům svěřit své děti na celé období povinné školní docházky jediné škole a nevystavovat se stresu z přesunů na konci 5. třídy.

Mise

ZŠ Wonderland Academy je soukromá škola s dvojjazyčným česko-anglickým učebním programem. V rámci 1. a 2. stupně ZŠ poskytuje svým žákům kvalitní akademické vzdělání (jedinečný učební program), nadstandartní jazykovou výuku (mezinárodní pedagogický sbor), širokou škálu volnočasových aktivit (školní družina a školní klub), individuální přístup (poměr počtu učitelů a žáků 1:7) a rodinné prostředí (program komplexní péče a podpory).

Pedagogický sbor

Ve Wonderland Academy se snažíme budovat odborně a lidsky kvalitní tým tvořený těmi nejspolehlivějšími českými i zahraničními učiteli. Pro naše pedagogy platí především tyto základní charakteristiky:

  • mají rádi svou práci, věnují se jí s nadšením, odpovědně a ve snaze dosahovat co nejlepších výsledků,
  • soustavně budují a zlepšují své odborné i pedagogické znalosti a dovednosti,
  • při plnění pracovních úkolů sledují především prospěch svých studentů a vychází z obecných vzdělávacích a výchovných cílů školy,
  • svou činností přispívají k tvorbě otevřeného, pozitivního a bezpečného školního prostředí,
  • svou energii využívají nejen pro plnění stanovených pracovních povinností, ale také k práci pro školní komunitu.

Další benefity naší školy